اولادي : پرسپوليس را در آزادي شکست مي ‌دهيم (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

کاپيتان تيم ملي "ب" ايران در مسابقات غرب آسيا با اشاره به اينکه اوضاع پرسپوليس خوب نيست اما ملوان در شرايط مطلوبي قرار دارد، گفت: پرسپوليس را در آزادي شکست مي‌‎دهيم تا راه قهرماني ملوان در جام حذفي هموارتر شود.


 مهرداد اولادي در مورد نتايج تيم ملي ايران در مسابقات غرب آسيا ضمن بيان مطلب فوق گفت : اين رقابت‌ها محک خوبي براي برخي بازيکنان جوان بود که تجربه بين‌المللي نداشتند . همچنين آقاي کي ‌روش هم که به فکر آينده تيم ملي است ، توانست اين بازيکنان را از نزديک ببيند .

 

به گزارش مهر، وي با بيان اينکه مسابقات غرب آسيا عرصه‌اي براي محک خوردن بازيکنان و شکوفايي آنان جهت حضور موفق در تيم ملي بود ، ادامه داد : درست است ما حذف شديم اما هيچ باختي نداشتيم و نتايج بدي را هم کسب نکرديم . متاسفانه قانون اين مسابقات به نحوي بود که شرايط سختي براي صعود وجود داشت و شما ديديد تيم‌هايي مانند عربستان و کويت مدعي هم حذف شدند .


کاپيتان تيم ملي ايران در رقابت‌هاي غرب آسيا افزود : مهم‌ترين هدف همه صعود تيم ملي به جام جهاني است و براي رسيدن به اين هدف و موفقيت بزرگ بايد پشتوانه‌هاي فوتبال در چنين مسابقاتي توانايي‌هاي خود را به سرمربي تيم ملي نشان دهند .


وي با اشاره به اينکه انتقادها هم بايد منصفانه باشد ، ادامه داد : ما در سخت‌ ترين گروه قرار داشتيم و تيم‌هاي بحرين و عربستان هم اکثراً نفراتي را به اين مسابقات آوردند که در تورنمنت‌هاي آينده بازيکنان اصلي اين تيم‌ها را تشکيل خواهند دا د، در حاليکه تيم ما 3-4 بازيکن اصلي خود را در اختيار داشت .


اولادي در پاسخ به اين سوال که خيلي‌ها انتظار داشتند حداقل ايران در اين جام بتواند نتيجه بگيرد ، اضافه کرد : بله درست است اما مربي و کادر فني تيم ملي يک ديدگاه دارد و منتقدان و هواداران فوتبال ديدگاهي ديگر . کادر فني به فکر آينده فوتبال ايران است و هواداران که به آنها حق مي‌دهيم هم دنبال نتيجه هستند اما مطمئناً نتيجه‌گيري تيم ملي در راه صعود به جام جهاني براي ما و هواداران از همه چيز مهم‌تر است .


وي در مورد اينکه فکر مي‌ کند توانسته باشد نظر کادر فني تيم ملي را براي حضور مجدد در اردوها و مسابقات اين تيم جلب کند ، اظهار داشت : من با تمام وجود و انگيزه در اين مسابقات بازي کردم هرچند گل نزدم اما تمام تلاشم براي اجراي برنامه‌هاي کادر فني در زمين و موفقيت تيم ملي بود . من يک سال از تيم ملي دور بودم و با توجه به همه انتقادها اميدوارم در آينده بهتر از اين هم ظاهر شوم .


مهاجم تيم ملوان با تاکيد بر اينکه يک سال سخت و پرحاشيه را در پرسپوليس تجربه کرده ولي امروز در ملوان شرايط خوبي دارد در مورد رويارويي تيم ملوان با پرسپوليس در مسابقات جام حذفي اظهار داشت : ملوان و پرسپوليس از تيم‌هاي بزرگ و پرهوادار ايران هستند ، البته براي اين بازي اوضاع پرسپوليس زياد خوب نيست اما ملوان در شرايط مطلوبي قرار دارد .


وي افزود : با تمام احترامي که براي پرسپوليسي‌ها قائلم ، اميدوارم بتوانيم با تدبير و تجربه بازيکنان خود پرسپوليس را در آزادي شکست دهيم . ما دو سال پيش در فينال جام حذفي در حاليکه پرسپوليس را در انزلي شکست داديم اما در مجموع دو ديدار رفت و برگشت مغلوب اين تيم شديم و نتوانستيم قهرمان شويم اما امسال هدفمان پيروزي مقابل پرسپوليس و هموار کردن راه قهرماني ملوان در جام حذفي است .


اولادي در پايان با اشاره به اينکه انگيزه زيادي براي اين بازي دارد و خسته هم نيست ، گفت : هرچند پرسپوليس شرايط سختي را در اين مدت تجربه کرده و هواداران آن هم دوست دارند اين تيم موفق شود اما امروز تمرکزم روي موفقيت ملوان و تيم ملي است و اميدوارم در اين بازي گل بزنم و زمينه‌ساز موفقيت بزرگ تيم خود باشم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان